2014. augusztus 9., szombat

Szabadság-vágy

Ma délután/este nyárson sütögettünk a kertben. Sokszor nyílt a teraszajtó. Maisy szemfüles volt és kétszer is kiszökött, pedig igyekeztünk gyorsak lenni (egyszer én magam álltam az ajtóban és láttam). Mindkét alkalommal a terasz melletti bokrokban lapult meg és ismerkedett, nem ment messzire. Nyitvahagytuk a teraszajtót, hogy vissza tudjon szaladni, ha kiugratjuk a bokorból, de inkább a nyúlketrec alá futott. Szerencsére nem a menekülés, hanem a társaság/felfedezés motiválja (Sárkányka ma este már teljesen egészségesen játszott a teraszon), így viszonylag könnyen el tudtam kapni mindkétszer. Később azt is láttam, ahogy a résnyire nyitott tolóajtót próbálta a mancsával kinyitni. Okos állat. Igyekszünk óvatosabbak lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése