2014. augusztus 2., szombat

Kismacska-nagymacska

Ma reggel azt láttam, hogy a teraszajtónál kívül nyávog az egyik kismacskánk (a legbátrabb, a gyerekek Sárkánynak nevezték el), hogy engedjük be. Maisy pedig vele szemben bent hívogatóan murrog. Kíváncsi lennék, hogy mit akar. A múltkori tapasztalatok alapján sok jóra nem számítottam, ezért nem is engedtem be Sárkányt, aki el is ment. De Maisy kitartóan murrogott, egyre kétségbeesettebben.
Gondoltam, felügyelet mellett kipróbálom, mi történik. Behívtam Sárkányt. Óvatosan közeledtek egymáshoz, összeérintették az orrukat, megismerkedtek. Maisy szemmel láthatóan játszani szeretne a kicsivel. Persze jóval nagyobb, mint a másik, és ha játékosan felemeli a mancsát, Sárkány megijed. De csak felpúpozza a hátát. Ettől Maisy megszeppen. De továbbra is murrog, szalad a másik után, próbál játszani vele. Játszanak is. Ugyanúgy, mint a kicsik kint, csak éppen Maisy hatalmas  a másikhoz képest. Mindenestre azért egyedül hagyni őket nem fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése