2014. július 28., hétfő

Tegnapról két fénykép

A kinti macskatársadalom:


És ezt bentről nézve:


Tegnap láttuk, hogy bentről figyeli a kinti macskákat. A teraszajtónál egy padon aludt az egyik kicsi. Maisy bentről próbálta megérinteni, de nem sikerült. Úgy tűnt, szívesen játszana velük.
Virág ma kipróbálta, hogy behozta az egyik kicsit. Először mereven nézték egymást, aztán amikor a kicsi megmoccant, Maisy fújni kezdett. A kicsi nagyon megijedt, de azért ő is elkezdett fújni. Ekkor Virág visszavitte kintre.
Nekem is volt egy esetem, amikor Sziszka véletlenül beszökött a nagyszobába mellettem, amikor bejöttem a teraszról. Először Maisy fújt, mire Sziszka rátámadt. Szerencsére még messze voltak egymástól, elkaptam és kiraktam.
Úgy tűnik, nem szívesen barátkoznak.

2 megjegyzés:

  1. Hány cicátok van?
    Kiváncsi vagyok, hogy milyen új szokásokat fog ellesni a többiektől Mézi. Remélem nem lesz verekedés közöttük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszünk, hogy ne találkozzanak. A kicsivel tettünk egy kísérletet, a nagy meg alkalmi hiba volt. Szerintem verekedést nem les el, a kicsik legfeljebb bunyóznak, játszanak. Látja őket, ha kinéz a teraszra, de részt venni nem tud az eseményekben.
      Valójában csak egy nőstény macskánk van, aminek van 3 kicsinye. De már elvileg mindnek megvan a gazdája, várjuk, hogy jöjjenek értük.

      Törlés