2014. július 29., kedd

Ma nincs fénykép

Volt néhány helyzet, ami fényképtéma lett volna, de vagy nem én voltam ott, vagy lekéstem az eseményt.
Virág mesélte, hogy leült a papaszánba olvasni és Maisy odakuporodott mellé.
Este láttam, hogy Maisy egyedül beugrik a papaszánba és ott láthatóan jól érzi magát. Mire elmentem a fényképezőért, Tika is beült a papaszánba és Maisy hamarosan odébbállt. (Ma már láttam, hogy Maisy hagyta, hogy Tika megfogja és megsimogassa, de abból a helyzetből is hamar kilépett - Tika kicsit erőszakosan próbálkozik a macskasimogatással.)
Vacsora közben azt láttam, ahogy Maisy az ablakban ül és nézi, hogy az ablakpárkányon két kismacska kergetőzik.
Úgy látszik, kezd egy kicsit hétköznapi lenni itthon Maisy. De azért majd még szeretnék legalább a gyerekekkel egy-egy képet feltenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése