2014. július 30., szerda

Kismacskák ejnye-bejnye

Nagyon szemtelenek a kismacskák. Ma kétszer is előfordult, hogy akaratom ellenére besurrant egy-egy a résnyire nyitott teraszajtón. Nem tartanak sokáig ezek a látogatások, hamar kipateroljuk a betolakodókat.
Az első egyenesen Maisyke ételéhez ment és megkóstolta, miközben a tál gazdája a hordozójában hevert - az pedig csak nézte.
A második alig távolodott el a teraszajtótól, már tudta, hogy el akarom kapni, ezért a kanapé mögé rohant. Maisyt izgatta a helyzet, ő is igyekezett a kanapé mögé. Elhesegettem onnét és próbáltam minél jobban beférkőzni a fal és a kanapé közé, hogy lássam, hol van a kismacska. Azt gondoltam, bemászott a kanapé ülése alá. Nagy nehezen sikerült benéznem úgy, hogy Maisy-t is távol tartottam onnét. Persze nem volt ott. Körülnéztem és láttam, hogy ő is Maisy ételét kóstolgatja. Ez azért tényleg disznóság... "mentem az életét", ő meg rájár a másik kajájára...
Mintha egy harmadik alkalom is lett volna... amikor egy kismacska egyenesen Maisy üres hordozójában keresett menedéket...
Egyébként nem történt semmi különös. Maisy vagy elbújt valahová pihenni a gyerekszobában - csak egyszer láttam a hordozójában. Annál többet láttam az ablakban nézelődni. Ilyenkor este pedig, amikor nyugalom van, elhever a nagyszoba közepén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése